۱۳۸۳ بهمن ۱۵, پنجشنبه

استاد مجيد صالحي



لوح تقدير در جشنواره انار




كسب رتبه سوم استاني





تنديس اهدايي در جشنواره شعر آب


مجيد صالحي
-متولد 1352
-1371 اخذ مدرك ديپلم علوم انساني
-1371الي 1375 تحسيل در حوزه علميه قم
-1373 شروع كار تحقيقاتي در ادبيات مازندراني
-1376 انتقال به حوزه علميه شهرستان آمل
-1379 فعاليت در انجمن بوم وسرود شهرستان آمل
-1384 فعاليت در انجمن شعر فارسي صباي شهرستان محمودآباد
هم اكنون:مسئول اداري مالي حوزه علميه آمل -مدير اجرايي توزيع ارزاق حوزه علميه استان مازندران-مدير كتابسراي جامع آمل













۲ نظر:

ناشناس گفت...

بنام خداوند تألیف دهندۀ قلوب
خدمت دوست خوب دوران کودکی و نوجوانی و جوانی ام آقا مجید عزیز سلامی گرم و خالصانه از دیار فرنگ عرض می نمایم. دوست خوب من اگرچه سال هاست که به طور ظاهر و فیزیکی از شما دورم ولی خداوند بزرگ می داند که یاد و خاطرات شما و روستای زیبای روآر هرگز از ذهنم بیرون نرفته و نخواهد رفت. من همیشه آن روزهای بیادماندنی را به خاطر می آورم و قدردان هستم. شما یکی از بهترین و صادق ترین دوستان من بودید و هستید. خداوند شما را حفظ کند. ما را از اشعار خود در وبلاگ آقا امیر مستفیض بفرمایید.
سلام به خانوادۀ محترم و سایرین برسانید.
امیدوارم در امور زندگی موفق و مؤید باشید و ما را از دعای خیرتان محروم نفرمایید.
ضمنا پیام پر از محبتتان به دستم رسید. و از دیدن آن مشعوف شدم.
یا علی خدا نگهدارتان.
مرزبان از لندن

ناشناس گفت...

با سلام
دوست عزیزم آقا مجید شاعری توانا و با ذوق است که آیندۀ درخشانی را پیش روی ایشان می بینم. امیدوارم با همت و علاقه بیش از پیش به کار خود ادامه دهند تا در حفظ فرهنگ اصیل مازرونی و زبان پدران ما نقش آفرینی برجسته ای بنمایند.
از آقا مجید می خواهم که یک شعر در وصف روستای مان رودبار و مردمان و آداب و رسومش به زبان محلی بسراید.
با آرزوی توفیق این شاعر فرهیخته
مرزبان زا لندن