۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

جزییات تازه از رابطه فوتبالیست مشهور با هنرپیشه زن

به گزارش مشرق، رابطه بازیکنان فوتبال و ستارگان بانوی سینما هر روز رنگ و شکل جدیدی به خود می گیرد. در جدیدترین مورد، باید به ارتباط یک ستاره سرشناس تیم ملی و یک هنرپیشه خانم سینما و تلویزیون اشاره کرد که به دلیل ظاهر خود توانسته نام خود را مطرح کند. اما ستاره فوتبال شهرتی برای خود دارد و چهره سرشناسی در جامعه به حساب می آید که در حال سوء استفاده از این شهرت است.

این دو در یک مراسم خاص با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه دو طرف نزدیک و نزدیک‌تر شد که اوج آن حضور این ستاره فوتبال در جشن تولد خانم بازیگر بود. این جشن در لواسان برگزار شد؛ اما داستان به اینجا ختم نشد و آقای فوتبالیست قصد داشت پس از بودن کنار این بازیگر و مطرح کردن خودش که با خانم بازیگر است، او را ترک کند.

از نکات جالب اینکه این فوتبالیست در اردوهای تیمی خود و در جمع همبازیانش شماره تلفن خانم بازیگر را می گرفت و صدای او را روی اسپیکر تلفن همراه خود می‌گذاشت و در حضور همبازیان با خانم بازیگر صحبت می کرد.

موقع جدایی، فوتبالیست مشهور وابستگی نداشت و خیلی راحت حرف از جدایی می زند؛ ولی خانم بازیگر که خیلی چیزها را از دست داده بود، حاضر به جدایی نبوده و قسم می خورد که از این فوتبالیست انتقام بگیرد. او اکنون اقداماتی هم علیه این بازیکن فوتبال کرده که تبعاتی در روابط خانوادگی وی داشته است.

هیچ نظری موجود نیست: