۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

اجازه نقض حوزه استحفاظي آمل را نمي‌دهم!


شمال نیوز: فرماندار آمل با انتقاد شديد از نقض حوزه استحفاظي شهرستان آمل گفت: اين بار اخطار مي‌دهم كه اجازه نقض حوزه استحفاظي آمل را به هر نحو و شكلي نمي‌دهم.

يدالله اكبرزاده دوشنبه شب در آيين تجليل از راهداران نمونه شهرستان آمل در راهدارخانه منظريه جاده هراز با اعلام اينكه امامزاده هاشم (ع) و حوزه قبل از آن متعلق به شهرستان آمل است، افزود: برخي در مناطق انتهايي حوزه استحفاظي شهرستان آمل فعاليت‌هايي انجام مي‌دهند كه نقض آشكار حريم استان مازندران است.

وي با بيان اينكه اخيراً برنامه مستندي از شبكه سه سيما پخش شده است كه منطقه شاهان‌دشت آمل را متعلق به يكي از استان‌هاي همسايه مازندران دانسته است، ادامه داد: برابر قانون تقسيمات كشوري حوزه شهرستان آمل تعريف خاص خود را دارد و هر گروهي مي‌تواند فعاليت‌هاي خود را برابر مأموريت‌هاي محوله در اين حوزه انجام دهد اما بايد زير پوشش اين شهرستان قرار داشته باشد و برنامه‌هاي خود را با محوريت رعايت حريم شهرستان آمل انجام دهد.

وي با اشاره به اينكه حوزه استحفاظي شهرستان آمل از دماوند بام ايران، امامزاده هاشم(ع) و مسائل مربوط به كوهنوردي آن متعلق به استان مازندران است، يادآور شد: تمام برنامه‌ها و طرح‌هاي موجود در اين حوزه بايد با نام شهرستان آمل و رعايت حريم آن صورت گيرد.

فرماندار آمل همچنين با اشاره به در جريان بودن طرح هدفمندسازي يارانه‌ها در كشور آن را ورود ايران به مرحله جديدي از تحول اقتصادي عنوان كرد و اظهار داشت: گروه‌هاي بسياري براي ناكارآمد جلوه دادن اين طرح برنامه‌ريزي كرده بودند اما طرح تحول اقتصادي به خواست مردم و با همكاري آنها در حال اجراست.

اكبرزاده با اعلام اينكه دنيا از به هم ريختگي اقتصادي رنج مي‌برد، افزود: اقتصاد ايران با اجراي طرح تحول اقتصادي دوران با ثباتي را تجربه خواهد كرد.
وي در پايان با بيان اينكه دولت در حمايت از اقشار آسيب‌پذير برنامه‌هاي مهمي در طرح تحول اقتصادي دارد، گفت: مردم بايد در نظارت‌هاي دولت بر اجراي اين طرح همكاري داشته باشند/فارس

هیچ نظری موجود نیست: