۱۳۸۹ مرداد ۷, پنجشنبه

رقص وآواز مختلط زن ومرد در مرکز تهران

به گزارش يک مخاطب جهان؛من چند شب پيش (پنج شنبه 24 تيرماه ) حدود ساعت9شب از مقابل محوطه تاتر شهر در چهارراه وليعصر عبور مي کردم ديدم مردم تجمع کردند.وقتي جلو رفتم ديدم که جشنواره تاتر جوان ايراني بر پاست ودر فضاي باز يک گروه تاتري نمايش اجرا مي کنند.
چيزهايي که من ديدم والبته فيلم هم گرفتم باورتان نمي شود.اين گروه در حال آواز خواني مختلط زن ومرد با هم بودند که بعد کم کم تبديل به حرکات موزون (همان رقص )و آواز مختلط زن ومرد شد!که متاسفانه گروهي افراد غربزده که انها را حلقه کرده بودند هم با سوت وکف خود انها را به ادامه کارشان تشويق مي کردند.
جالب اينکه چند مامور ناجا هم نظاره گر کل ماجرا بودند وقتي به انها گفتم چرا جلوگيري نمي کنيد گفتند : اينها زير نظر ارشاد فعاليت ميکنند.تو هم کاسه داغتر از آش نشو!
جالب اينکه اين مثلا جشنواره هنوز هم ادامه دارد ميتوانيد برويد از نزديک شاهد باشيد تا باور کنيد در مملکت چه خبرست.

هیچ نظری موجود نیست: