۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

فرماندار جدید آمل معارفه شد


شمال نیوز: وزیر کشور در حکمی یدالله اکبرزاده را به عنوان فرماندار جدید شهرستان آمل منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مصطفی محمد نجار با پیشنهاد استاندار مازندران، یدالله اکبرزاده را که پیش از این فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل بود به عنوان فرماندار جدید شهرستان آمل منصوب کرد.
علی اکبر طاهایی استاندار مازندران حکم انتخاب اکبرزاده فرماندار جدید آمل را در جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع مدیران دستگاه های اجرایی آمل به وی اعطا کرد.

یازدهم اردیبهشت ماه امسال با تودیع علی اکبریان فرماندار سابق شهرستان آمل با حکم استاندار مازندران و موافقت وزیر کشور، هادی ابراهیمی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری آمل منصوب شده بود.

در شهرستان آمل پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تاکنون 16 فرماندار بر مسند فرمانداری آمل تکیه زدند که یوسف یزدانی نخستین و سومین فرماندار و علی اکبریان شانزدهمین فرماندار آمل بود.

علی اکبریان که شانزدهمین فرماندار شهرستان آمل پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود، پس از چهار سال و شش روز تودیع شد.

محمدحسین مظفری که از وی به عنوان فرماندار آمل با کوتاه ترین زمان تصدی در این سمت نام برده می شود در تاریخ 26تیرماه سال 63 معارفه و در 20 مرداماه سال 63 تودیع شد.

اسفندیار جلالی هم که از 11مردادماه سال 79 تا 10 اسفند 84 فرماندار آمل بود، عنوان فرماندار با بیشترین ماندگاری در پست فرمانداری شهرستان آمل را به خود اختصاص داده بود.

هیچ نظری موجود نیست: