۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

مردم داری رمز موفقیت بخشداران و فرمانداران


شمال نیوز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مردم داری رمز موفقیت بخشداران و فرمانداران است.

به گزارش شمال نیوز از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی در جمع بخشداران مازندران با بیان اینکه امروز لایه اصلی ارتباط مردم با مجموعه نظام اسلامی فرمانداران و بخشداران هستند، گفت: شما نمایندگان دولت جمهوری اسلامی هستید، دولتی که با سایر دولت های جهان تفاوت دارد.

وی افزود: نشاط، اراده مستحکم، تحرک و هدفمندی جزو کارهای اساسی بخشداران است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه کار بخشداری، کاری سنگین، گسترده و دارای پیچیدگی است، خاطرنشان کرد: پافشاری بر اندیشه ها و آرمان ها، پرهیز از حیف و میل بیت المال و توجه ویژه به فعالیت های عمرانی بخش باید از سوی بخشداران مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال، رسیدگی به بهسازی روستاها، توجه ویژه به بخش کشاورزی و دامپروری و هدفمندسازی یارانه ها باید سرلوحه فعالیت های بخشداران باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: بخشدار نباید در اتاق های خود بنشیند و بخش را رصد کند، بلکه باید در محله و نقاط مختلف بخش را حضور یافته و با مردم ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه ارتباط با مردم باید ارتباط احمدی نژادی، صمیمانه و عاشقانه بوده، و اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، ادامه داد: باید عاشق مردم بود و برای حل مشکلات مردم قدم برداشت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بخشداران باید جایگاه و قدر خود را بدانند گفت: بخشدار بدون مردم معنا نداشته و نباید بین مردم کوچکترین فاصله ای ایجاد شود.

وی اضافه کرد: حداکثر ارتباط با مردم خصوصا در دیدارهای عمومی و چهره به چهره باید ملحوظ نظر قرار گیرد.


در این نشست سه ساعته که با تدبیر خاصی از سوی معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شده بود حاشیه های جالبی داشت.

• آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری که سخنران این جلسه با تحسین عملکرد معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت وی را از سال های قبل می شناسم.

• معاون سیاسی و امنیتی استاندار با زیرکی همیشگی خود قبل از سخنرانی تک تک بخشداران را مورد سئوال در مورد بخش های خود قرار داد به گونه ای که بسیاری از بخشداران از اطلاعات جامع معاون سیاسی و امنیتی استاندار از بخش های تحت امرشان اظهار شگفتی کردند.

• معاون سیاسی و امنیتی استاندار اعلام کرد بخشداران می توانند مستقیما با مدیران کل استان ها در خصوص مشکلات بخش هایشان مکاتبه کنند که این اقدام با صلوات بخشداران مواجه شد.

• حضور آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری به استان شکوه و عظمت خاصی به جلسه بخشیده بود.

• معاون سیاسی و امنیتی استاندار از برگزاری جلسات منطقه ای و نشست های تخصصی با بخشداران در آینده نزدیک خبر داد.

• در این جلسه همچنین از بخشداران خواسته شد تا از فرمانداران انتقاد کنند که همه سکوت کردند.

• معاون سیاسی و امنیتی استاندار رسما در این جلسه از اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهوری حمایت کرد و انتقاد برخی از اصولگراها را ناشی از سهم خواهی دانست.

• بنا شد نشست بخشداران هر 45 روز یکبار با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش های مردم برگزار شود.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

موفق باشن و پیروز