۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

ستاد استقبال از بهداد سليمي در مازندران

شمال نیوز: شهرستان قهرمان‌پرور و مردم ورزش‌دوست قائمشهر به استقبال جهان پهلوان بهداد سليمي مي‌شتابند.

حسن قلي‌زاده فرماندار قائمشهر در جلسه ستاد استقبال از قهرمان وزنه‌برداري جهان بهداد سليمي اظهار داشت: قائمشهر بايد سراپا آماده استقبال از فاتح مقتدر و قهرمان جاويدان قائمشهر باشد.
وي افزود: بهداد سليمي به خون‌هاي پاك اقتدا كرده و قهرماني خود را از روح‌هاي مطهر دريافت كرده است.
وي خاطرنشان كرد: مصاحبه و پيام تقدسي اين جوان مي‌طلبد تا در مراسم استقبال از سرافراز قله‌هاي البرز از حضور و خيرمقدم خانواده شهدا در ابتداي ورود استفاده شود.
قلي‌زاده مكان برگزاري برنامه استقبال را محوطه شهرداري قائمشهر عنوان كرد و افزود: تمام نيروهاي انتظامي و راهنمايي و رانندگي بر راه‌ها براي جلوگيري از ترافيك شهري نظارت كامل داشته باشند.
وي با ستودن عشق بهداد سليمي به شهداي ميهن اظهار داشت: جواني چون اين جهان پهلوان جنگ را در آن دوره حس نكرد ولي ايثار و عشق را ستود و از دامن خانواده قهرماني‌ها و تقدس خون پاك شهيد را آموخت.
همچنين در اين جلسه مقرر شد كه دانش‌آموزان مدارس واقع در مسير و نيز دانشجويان براي استقبال ساماندهي شوند.
معاون دانشگاه آزاد واحد قائمشهر نيز‌ بر هماهنگي با فرمانداري در برنامه تقدير از‌ بهداد سليمي تأكيد كرد: چون اين قهرمان دانشجوي دانشگاه آزاد است با هماهنگي رياست دانشگاه و دعوت از دكتر جاسبي شرايطي فراهم مي‌كنيم تا سليمي بدون دغدغه مالي به تحصيل خويش ادامه دهد.
دو سال پيش فرماندار قائمشهر در يك مصاحبه مطبوعاتي عنوان كرد: كم‌تر از دو سال ديگر بهداد سليمي رضا‌زاده‌اي ديگر از سرزمين قهرمان‌پرور قائمشهر خواهد شد؛ چه خوب اين وعده محقق شد به اميد آنكه حسن قلي‌زاده همچنان وعده‌هاي عالي با آينده‌اي درخشان دهد و اين‌گونه همگي شاهد تحقق ايده‌هاي يك مسئول در شهرستان قهرمان‌پرور قائمشهر باشيم./فارس

هیچ نظری موجود نیست: