۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

تصاویری از مزارع کشت برنج در روآر











۲ نظر:

Morteza گفت...

با سلام خدمت آقای اکبرپور. آقا خسته نباشید .من سپاسگذارم از شما و قدردانی می کنم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
دوتا گله دام :
اول اینکه در بخش اشخاص روآری که مرحوم حاج جعفر ولایی که نقش بسزایی در روآر داشتند . هم رئیس شرکت تعاونی بودند و هم جزو بهترین خیرین بودند . اگه توی گوگل اسمشو سرچ کنین متوجه میشین . توی سایت خیرین آمل هم هستن.
دوم اینکه این وب یه کم در هم ریخته هست . قصد داشتم که یه وب بسازم با همین موضوع ولی مثل اینکه شما به این اقدام راضی نیستید و من منصرف شدم.
راستی یه عکس قدیمی دیگر هم من دارم از روآر
Email : Morteza_Bermoda@yahoo.com

امير اكبرپور گفت...

دوست عزیز وگرامی (مرتضی جان)سلام
در مورد تذکراتی که ذکر نمودید بخصوص در مورد بند یک حق با شما بود و خیر مدرسه ساز روآر حاج جعفر ولایی در لیست عزیزان سفر کرده می باشد که انشاا.. در آینده ای نزیک بیشتر از این بزرگوار و افرادهای همانند ایشان بیشتر گفته می شود و اما در خصوص بند دوم بنده از هرگونه راه اندازی وبلاگ که در پیشبرد فرهنگ روآر میباشد استقبال نموده و اگر کمکی نیز از دست این حقیر برآید کوتاهی نمی کنم (نمونه اش راه اندازی وبلاگ روآر بسیج آقای میثم رینه که اعلام همکاری با ایشان نموده وحتی وبلاگش را در وبلاگم لینک نموده ام)و اینکه گفته میشود من راضی نیستم ، کمی بی انصافی است و حتما نیز دلیل مطلبی که موجب شد تا آن را در وبلاگم بیاورم شاید به آن رسیده باشید در پایان از شما دوست عزیز و همه دوستداران به فرهنگ روآر می خواهم که فقط برای سر بلندی روآر عزیزمان هر چقد که می توانیم تلاش نماییم . به امید آن روز.