۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

روایت علی پروین از دعوت فردوسی پور برای برنامه نود


شفاف ـ محمد تاجیک :علی پروین سرمربي اسبق تيم ملي و پرسپوليس به تازگی در نشستي با برخي اصحاب رسانه در محل باشگاه سرخپوشان آريا ضمن گلایه از برخی برخوردها با او در هفته های اخیر ،عنوان کرده است که که حتی امکان حضور دربرنامه نود عادل فردوسی پورنیز برای او امکان پذیر نشده است .

/اجازه ندادند/

آقای پروين گفته است : يك روز عادل فردوسي‌پور به من زنگ زد و از من براي حضور در برنامه 90 دعوت كرد. به او گفتم، فقط اجازه بدهيد هرچه در دلم است به مردم بگويم و حرف بزنم؛ اما اجازه ندادند. خيلي حرف‌ها در دل پروين است؛ اما همچنان ناگفته مانده است.

/هیچ چیز نخواستم /


او در این نشست همچنین درباره دیدار خود با سعید لو معاون رییس جمهور گفته : روزي كه به ديدار دكتر سعيدلو رفتم، از ايشان هيچ چيز نخواستم؛ نه پستي و نه مقامي. فقط به سعيدلو گفتم كه نياز به احترام دارم تا شأن من حفظ شود. به سعيدلو گفتم، محمد 12 تا 13 بازي بيرون از زمين نشسته است. فكر كن او بچه خودت است. چه بلايي سر او خواهد آمد؟

/صندوق عقب ماشینم رختکن پرسپولیس بود/


وي افزود: سپس، سعيد لو به من گفت كه 48 ساعت بعد به شما قول مي‌دهم رضايت نامه محمد آماده مي‌شود؛ اما متأسفانه باز هم امروز محمد با سرپرست موقت پرسپوليس حرف زد و ايشان اعلام كرد كه چرا به سعيدلو گفته‌ايد كه نياز به رضايت نامه داريد.
پروين عنوان كرد: خيلي حرف‌ها در دل دارم كه با پروين چه كارهايي در فوتبال ما شده است. كسي هستم كه عمرم را براي فوتبال گذاشته‌ام. صندوق عقب ماشينم رختكن بزرگترين تيم ايران يعني پرسپوليس بود؛ اما با من بي مهري مي‌شود.

/فوتبال ایران بی معروفت است /


این پيشكسوت فوتبال درادامه توضیح داده : محمد تا امروز 140 ميليون از پرسپوليس گرفته و 60 ميليون نيز طلب دارد. جالب است كه حالا نمي‌خواهد در پرسپوليس بماند. مي‌گويند، 300 ميليون تومان بايد بدهيد. تأكيد مي‌كنم، اگر رضايت نامه ندادند، يك سال محمد را بيرون از گود مي‌نشانم و امكان ندارد بگذارم بازي كند.
براساس گزارش خبر گزاری فارس پروين خطاب به كاشاني نيز گفته است : دوست ندارم اسم او را ببرم. پرسپوليس تيم من است. اين تيم را از چنگ من در آوردند. حالا هم از من پول مي‌خواهند تا بابت رضايت‌نامه پسرم دريافت كنند. من متأسفم.
وي درباره حرف‌هاي ناگفته خودش، خاطر نشان ساخت: دل پرحرفي دارم. فوتبال ايران بي معرفت است.

/می خواستم با دکتر احمدی نژاد صحبت کنم اما نشد/

پروین درادامه صحبتهای خود یادآوری کرده :آقايان قبل از انتخابات هميشه دنبال من بودند؛ اما الان هيچ خبري از آنها نيست. كلي حرف و درد دل دارم. اتفاقات درباره محمد فني نيست. نمي‌دانم اسمش را چه مي‌گذاريد. حتي يك روز به سعيدلو گفتم مي‌خواهم با دكتر احمدي‌نژاد ديدار كنم تا هرچه در دلم است بيرون بريزم و به او بگويم كه در فوتبال ما چه مي‌گذرد؛ اما نشد

هیچ نظری موجود نیست: