۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

کسی که در ماشین شهرام جزایری را باز ‌و‌ بسته می‌کرد ، عضوهیأت‌مدیره بانک شد

افکارنیوز: عزت‌الله یوسفیان بیش از ۶۰ درصد بودجه سالانه کشور در اختیار شرکت‌های دولتی قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، نماینده آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه فردی که در زمان شهرام جزایری در خودروی او را باز و بسته می‌کرد هم اکنون هم عضو هیأت‌مدیره است، گفت: چگونه است که به فردی وام میلیاردی داده می‌شود به افرادی که متقاضی تسهیلات یک میلیون تومانی هستند هیچ‌گونه تسهیلاتی ارائه نمی‌شود.
وی با بیان اینکه بانک‌ها به همان میزان که به مشتریان دارای گردش مالی خود توجه می‌کنند باید به مراجعان دیگر نیز توجه کنند، یادآور شد: چگونه است که به فردی وام میلیاردی داده می‌شود به افرادی که متقاضی تسهیلات یک میلیون تومانی هستند هیچ‌گونه تسهیلاتی ارائه نمی‌شود.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اعلام اینکه بسیاری از دارندگان معوقات بانکی وثیقه‌ای در اختیار بانک گذاشته‌اند که اگر آنها را اجرا کنیم، چیزی هم از بانک طلبکار می‌شوند، ادامه داد: این نشان می‌دهد این افراد با قصد و نیت پس ندادن این تسهیلات را دریافت کرده‌اند .

وی با بیان اینکه نقدینگی کشور در حدود ۲۲۰ هزار میلیارد تومان است، افزود: ۵۰هزار میلیارد تومان این نقدینگی در حساب معوقات بانکی است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این میزان تنها در اختیار عده محدودی قرار دارد، گفت: این به این معنی است که یک‌چهارم نقدینگی کشور در اختیار در دست عده‌ای محدود است.

وی بر تغییر اعضای هیأت‌مدیره‌ بانک‌های عامل کشور تاکید کرد.

هیچ نظری موجود نیست: