۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

انتقاد شديد رييس شوراي شهر آمل از استانداري مازندران


شمال نیوز: رئیس شورای شهر آمل با انتقاد از عملکرد استانداری مازندران در معرفی شهردار جدید آمل در دو ماه گذشته گفت: متاسفانه استانداری در معرفی فرد منتخب از سوی شورای اسلامی شهر آمل بعنوان شهردار آینده این شهر سلیقه ای عمل می کند .

به گزارش شمال نيوز،اعضای شورای اسلامی شهر آمل در تاریخ هفتم شهریورماه امسال با ۶ رای موافق اعضای حاضر در جلسه شورا ، دکترسید عماد حسینی ، نائب رئیس فعلی شورای اسلامی شهر آمل را به عنوان شهردارآینده این شهر، به استانداری مازندران معرفی کرده است.

سید محمد پژومان با اشاره به اینکه شهردار منتخب شورا در واقع منتخب مردم آمل در سومین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاست و مخالفت با این انتخاب یعنی مخالفت با منتخب مردم ، افزود: برابر قانون مسئولان استانداری مازندران باید در مدت حدود ۱۰ روز مخالفت یا موافقت خود را با این انتخاب بیان می کردند.

وی با بیان اینکه در دولتی که بعنوان دولت پاسخگو شهره است چرا نماینده این دولت برای به حضورپذیرفتن، نمایندگان مردم خودداری می کند افزود :تا کنون دو بار به صورت کتبی وچهار بار به صورت تلفنی و یک بار به صورت حضوری تقاضای ملاقات با استاندار را برای بیان پاره ای از توضیحات مطرح کردیم ولی متاسفانه موافقت نشد.

رییس شوراي اسلامي شهر آمل با بیان اینکه استانداری مدرک دکتری تربیت بدنی فرد معرفی شده را دلیل مخالفت خود اعلام می کند ، ادامه داد: در انتصاب مديران بيشتر عرف و مصلحت حاكم بوده تا قانون، زیرا تعدادی از شهرداران فعلی و مسئولین در استان با مدرک تحصیلی غیر مرتبط با پست شان، در حال خدمت به مردم هستند.

پژومان با اشاره به اینکه دکتر سید عماد حسینی نایب رییس شورای اسلامی شهر در مدت چهار سال با اعضای شورای شهر آمل کار کرده و شناخت کامل از امورات شهری دارد و در عین حال دارای تحصیلات علمی و دانشگاهی در مقطع دکتری است گفت: حسینی می تواند با اندوخته های علمی خود فصل جدیدی در شهرداری آمل آغاز کند.

شایان ذکر است دکتر حکیمی بعنوان اولین شهردار در آمل منصوب شد و از سال ۱۳۰۲ ، تاکنون ۳۶ شهردار در آمل به مردم خدمت کردند.

هیچ نظری موجود نیست: