۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

ابتذال در برگزاري افتتاحيه المپياد ورزشي دانشجويان پيام نور


شمال نیوز: در حالي افتتاحيه چهارمين المپياد ورزشي دانشجويان پيام نور كشور دوشنبه شب در محمودآباد برگزار شد كه در مراسم افتتاحيه اين المپياد برخي رفتارها و حركات نامتعارف مشاهده شد.

به گزارش شمال نیوز ، در اين مراسم كه با حضور معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه پيام نور ، مديركل تربيت بدني پيام نور، مديركل تربيت بدني استان مازندران و تعدادي از مديران شهرستان محمودآباد نواختن آهنگ هاي لسن آنجلسي هيجان خاصي را در ميان دانشجويان دختر اين مجموعه ايجاد كرده بود.

از نكات قابل توجه اين برنامه اجراي مراسمي بود كه مجري برنامه از آن به عنوان رقص ايروبيك نام برد در حالي كه در زمان اجرا مشخص شد اين برنامه همان رقص امريكايي است كه اجرا مي شود.

تقريبا هشت پسر جوان با ظاهري شبيه پسران امريكايي با لباس ها و پرچم هايي به رنگ مشكي و قرمز برنامه اي را اجرا كردند كه هم اكنون از آن به عنوان رقص آمريكايي نام برده مي شود و در سال هاي اخير سالن هاي آموزش اين رقص در استان ها توسط نيروي انتظامي جمع آوري شده است.

جاي تعجب است كه مسئولان ورزشي پيام نور به جاي بهره گيري از مراسم و ايين هاي محلي 31استان كشور كه نمايندگان آنها در اين مسابقات حضور داشتند از موسيقي و برنامه غربي و مبتذل استفاده مي كند.
چهارمين دوره المپياد دانشجويان دانشگاه پيام نور كشور به مدت 10روز در مجموعه رفاهي آموزشي نفت محمودآباد در حال برگزاري است.



هیچ نظری موجود نیست: