۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

پیام حاج دکتر علی اکبر مرزبان از لندن

امیر جان سلام، حالت چطوره، خانواده خوبند.من علی اکبر مرزبان هستم از لندن. الآن شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان است. فردا ایران عید فطر اعلام شد ولی اینجا روز دوشنبه عید فطر خواهد بود.عید فطر رو به شما و خانوادۀ محترم تبریک می گویم. امیر عزیز با دیدن عکس تو و وبلاگت اشک شوق بر دیدگانم حلقه زد. آفرین به تو که نام روآر عزیزمان را وارد سایت اینترنتی کردی. ابتکار خوبی بود. من هم از سر کنجکاوی نام روستایمان را جستجو کردم که اتفاقی وبلاگ شما رو پیدا کردم. از همه مهمتر، یادآوری نام عزیزان از دست رفته برایم خیلی جالب و البته سنگین بود. دلم می خواهد به یاد همۀ آن ها بگریم. برای شادی روح همۀ آنها صلوات می فرستیم. خیلی مرا هوایی وطن کردید. قسمت ما هم شد دوری از وطن چه کنیم دیگه. دیگر از آن صمیمت ها و با هم بودن ها و هم بازی شدن ها خبری نیست. دوست دارم یک بار برگردم به دوران کودکی ام. بورم پل بن هوزی بکنم، ماهی بییرم. اغوذ کا بکنیم. یادش بخیر. دلم خیلی می خواهد یک روز همۀ آن دوستان خوب هم محلی و بستگان و فامیلان دور و نزدیک که شما نیز یکی از آن ها هستید، دور هم جمع شویم و فقط از دوران گذشته بگوییم.خوب بگذریم. چه خبر؟ چه می کنی. شنیدم که در یکی از بخشداری ها و یا فرمانداری های اطراف کرج هستی.اگر مطالب بنده به دستت رسید، در همین وبلاگ خودت به من اطلاع بده و یا به آدرس ایمیل من برایم پیام بفرست:marzban51@yahoo.com والسلامارادتمندعلی اکبر مرزباننمایندۀ دایم جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی دریانوردی ( IMO)(سازمان تخصصی سازمان ملل متحد)و نمایندۀ ویژه ایران در صندوق بین المللی جبران خسارت های ناشی از آلودگی مواد نفتی در دریاها.انگلیس - لندن بیست و نهم شهریور ماه سال 1388یا علیالتماس دعا

هیچ نظری موجود نیست: