۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

پيام پر از لطف سيد حسين قاضي مير سعيد

با سلام خدمت دوست گرامي و بزرگوار جناب مهندس امير اكبرپور شادي زياد الوصف خود را از راه اندازي وبلاگ روآر نمي توانم پنهان نماييم كه با تمام مشغله هايتان اين وب را نيز راه اندازي نموده ايد اميد كه روزي سايت روآر را نيز راه اندازي شود ضمنا : دوست و برادر بزرگوار وپسر عمو عزيزمان حاج علي اكبر مرزبان ضمن سلام و عرض ادب تبريك صميمانه خود را بابت ارتقاي مقام خدمتتان ايفاد مينماييم و آرزوي ديدار شما را داريم بسيار خوشحال و خرسند شده ايم .سيد حسين قاضي ميرسعيد

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آقا حسین عزیز سلام
امیدوارم حال شما خوب باشد. خبر فوت داماد عزیزتان موجب اندوه فراوان گردید. خدا رحمتش کند. انسان بسیار خوب و نجیبی بود. به عمو زنگ زدم و مراتب همدردی و تسلیت خودم و خانواده را اعلام نمودم.
آقا امیر کار ابتکاری خوبی کردند . دستشان واقعا درد نکنه. بنده از حدود پنج سال پیش در فکر راه اندازی یک سایت مستقل قوی برای روستای عزیزمان بودم. با راه اندازای وبلاگ فعلی و با مشورتی که با آقای اکبرپور کردیم انشاءالله در آینده نزدیک یک سایت با ظرفیت ها و توانمندی های فراوان راه اندازی خواهد شد. امید است همۀ هم محلیان عزیز در این کار خیر و بزرگ همکاری نمایند.
سلام به جمیع خانواده برسان.
ایمیل بنده marzban51@yahoo.com می باشد.


موفق باشید
خدا نگهدارتان
علی اکبر مرزبان
لندن