۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

واکنش "شهرام همايون" به کلیپ مهران مدیری

آخرین نیوز: "شهرام همايون " كه در كليپ توسط مهران مديري به تمسخر گرفته شده است، در آخرين برنامه خود اعلام كرد تا اطلاع ثانوي برنامه اجرا نمي‌كند؛ چرا كه يك عامل رژيم ايران! به او توهين كرده است.


به گزارش شبكه ايران، انتشار گسترده كليپ طنزي درباره شبكه‌هاي ماهواره‌اي به قدري باعث ناراحتي و نگراني مديران اين شبكه‌ها شده‌است كه سرانجام يكي از معروفترين شبكه‌هاي ماهواره‌اي ضدانقلاب اعلام كرد برنامه‌هاي خود را در اعتراض به پخش اين كليپ متوقف مي‌كند.

"شهرام همايون " كه در اين كليپ توسط مهران مديري به تمسخر گرفته شده است، در آخرين برنامه خود اعلام كرد تا اطلاع ثانوي برنامه اجرا نمي‌كند؛ چرا كه يك عامل رژيم ايران! به او توهين كرده است.

البته همايون در روزهاي گذشته هم با پخش كليپي كه در آن از يك كودك معصوم براي اهداف سياسي سوءاستفاده شده است، اعلام كرده بود كه مهران مديري عامل رژيم است و براي ساخت اين كليپ ميليون‌ها تومان از نهادهاي وابسته به ايران نظير سپاه پاسداران، پول گرفته است!

وي همچنين اين كارگردان سريال‌هاي طنز را "مامور و تئوريسين رسمي وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران " ناميده بود كه شماره پرسنلي دارد و از اين وزارتخانه به صورت ماهانه حقوق دريافت مي‌كند.

شهرام همايون سريال طنز "شب‌هاي برره " را هم يك پروژه امنيتي از سوي جمهوري اسلامي ايران ناميد بود كه 700 ميليون تومان براي آن هزينه شده است!

هیچ نظری موجود نیست: