۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

یکطرفه بودن جاده هراز تهدیدی جدی برای رانندگان


شمال نیوز: معاون عملیات ترافیکی پلیس راه با اعلام اینکه محور یکطرفه هراز مشکلات بسیاری را در زمان تعطیلات و بروز سوانح رانندگی برای پلیس و مردم ایجاد کرده گفت: پلیس در محور هراز به مشکل برخورده و هر چه سریعتر باید راهکاری اساسی برای آن اتخاذ شود.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی با بیان این مطلب افزود: محور هراز پاسخگوی حجم ترافیک به وجود آمده در تعطیلات نیست و همچنین در زمان تصادفات نیز سطح مطلوب سرویس دهی آن به شرایط نامطلوبی می رسد.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه اظهار کرد: ایجاد آزاد راه تهران - شمال در این محور بسیار ضروری است و پیش از اینها باید ایجاد یک آزادراه در محور هراز در دستور کار وزارت راه قرار می گرفت.

وی گفت: در حال حاضر پلیس در محور هراز به مشکل برخورده و به همکاری و همراهی وزارت راه نیاز دارد.

سرهنگ البرزی ادامه داد: دو محور فرعی در جاده هراز وجود دارد که از آنها می توان به عنوان راه دسترسی استفاده کرد اما این راههای فرعی قابل بهره برداری دائم نیستند و به صورت موقتی می توان از آنها استفاده کرد.

وی افزود: تصادفی که چندی پیش در جاجرود رخ داد بار ترافیکی این محور را تا اتوبان شهید بابایی تهران کشاند و وضعیت بسیار نامطلوبی را به وجود آورد. به همین دلیل یکی از خواسته های پلیس ایجاد محور جایگزین در محور هراز و فیروزکوه است.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه اظهار کرد: وزارت راه در حال بررسی وضعیت محور فیروزکوه است تا در شرایط اضطراری محورهای فیروزکوه و هراز جایگزین یکدیگر شوند.

وی عنوان کرد: ساخت اتوبان پردیس برای دسترسی به رودهن نیز تا حدودی مشکلات این محور را حل می کند.

سرهنگ البرزی گفت: یک لاینه بودن محورهای تردد در محدوده آبعلی و امامزاده هاشم تهدیدی بسیار جدی ای در این محور است که هر چه سریعتر باید راهکاری اساسی برای آن اتخاذ شود.

هیچ نظری موجود نیست: