۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

5 روز عروسی برای فرزند آقای رئیس!

شمال نیوز: مدیرکل سابق اطلاعات مازندران با بیان اینکه یکی از ارکان حکومت ها عدالت است، گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید عدالت را باور داشته باشند و به آن عمل کنند و جامعه هم عدالت پذیر باشد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام حکیم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات مازندران در شورای اداری استان مازندران، گفت: باید عدالت را به جامعه بیاموزیم، و تاثیرگذارترین فرد در فرهنگ عمومی کشور کارگزاران نظام هستند.

وی با بیان اینکه کارگزاران باید الگوسازی کنند، اظهار داشت: یکی از بدترین صفات مدیران این است که مردم نتوانند راحت حرف خود را بزنند و این مدیر، مدیر اسلامی نیست.

حجت الاسلام حکیم ادامه داد: ما باید پاسخ مسئولیت را بدهیم، مهمترین مسئولیت ما ایجاد و اجرای عدالت و گسترش فرهنگ عدالت است.

وی اضافه کرد: مسئولی که 5 روز عروسی برای فرزند خود برگزار می‌کند چه پیامی می خواهد به مردم بدهد.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه، بسیاری از کسانی که در بحث انفال عمومی دستگیر شدند اگر کارگزاران بودند تلفن های بسیاری برای توصیه داشتیم، ولی اگر فردی معمولی دستگیر می شد کسی از او خبری هم نمی‌گرفت.

مدیرکل سابق اطلاعات مازندران ادامه داد: مدیر سازمانی که معاون و کارشناس آن به مدت 2 ماه بازداشت شدند وقتی برای یک سئوال ساده احضار شد از جاهای بسیاری تماس می گرفتند، ولی کسی از معاون و کارشناس او احوالی نمی پرسید.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت، اجرای قانون می طلبد، تصریح کرد: بیشترین متمردین از قانون در بین کارگزاران وجود دارد.

وی گفت: مهمترین قانونی که امروز اجرا می شود قانون هدفمند کردن یارانه‌ها است.

حجت‌الاسلام حکیم افزود: ما باید خودمان اول روح عدالت داشته باشیم تا بتوانیم قانون هدفمند کردن یارانه ها را عادلانه اجرا کنیم در غیر اینصورت این قانون دچار اشکال می شود.

وی تاکید کرد: استان مازندران جزو اولین استانی باشد که در اجرای دقیق هدفمند کردن یارانه ها وارد عمل می شود.

مدیرکل جدید اطلاعات مازندران نیز گفت: دستگاه اطلاعاتی بر اساس تقوا بنا نهاده شده است و اولین شاخصه، تقوای آنها است.

حق‌پرست افزود: انتظار از دستگاه اطلاعاتی این است که امین مردم باشند و تلاش همکاران بر اجرای صحیح وظایف باشد.

وی اظهار داشت: 32 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و آنچه بدست آوردیم ماحصل تکلیف، اهتمام و حضور مردم در صحنه و تبعیت از ولایت که مسیر صحیح حرکت را نشان می دهد، بوده است.

‌حق‌پرست خاطرنشان کرد: باید در یک فضای دو طرفه با هم تعامل داشته باشیم و با همدلی و همفکری به تکلیف خود عمل کنیم.


هیچ نظری موجود نیست: