۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

بازيكن و مربي تيم فوتبال مس كرمان در فرددگاه اين شهر بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در حالي كه كاروان تيم پرسپوليس پنجشنبه شب در فرودگاه كرمان منتظر سوار شدن به هواپيما براي بازگشت به تهران بود، درگيري لفظي شديدي ميان پيروز قرباني و ساكت الهامي بازيكن و مربي تيم مس كرمان با يكي از هواداران پرسپوليس روي مي‌دهد كه اين مسئله موجب دخالت نيروي انتظامي مي‌شود.

داستان از اينجا شروع مي‌شود كه يكي از هواداران تيم پرسپوليس در سالن انتظار به نبي الله باقري‌ها كه در فصل‌هاي گذشته در پرسپوليس بازي مي‌كرد اعتراض مي‌كند كه چرا به عنوان يك پرسپوليسي سابق به شادماني با پرچم حريف در زمين پرداخته است، اين هوادار رفتار باقري‌ها را با كار بازيكنان تيم بحرين در بازي برابر ايران مقايسه مي‌كند. هوادار ديگري نيز وارد بحث شده و به تصميم‌هاي داوري را در اين بازي اعتراض مي‌كند.

در اين ميان پيروز قرباني و ساكت الهامي وارد معركه شده و الفاظ نامناسبي را در پاسخ به اين هوادار به زبان مي‌آورند. با تداوم جر و بحث‌هاي اين سه نفر كه فضاي نامناسبي را در محيط عمومي ترمينال فرودگاه كرمان به وجود آورده بود، نيروي انتظامي وارد عمل مي‌شود و پيروز قرباني، ساكت الهامي و هوادار پرسپوليس را بازداشت مي‌كند.

پس از بازداشت اين افراد حبيب كاشاني كه از ابتدا سعي در آرام كردن اوضاع و حل مسئله داشت در گفت و گويي با سرهنگ زندي آبادي معاونت عمليات سپاه فرودگاه ايشان را مجاب مي‌كند كه سه نفر بازداشتي را با وساطت وي رها كنند. اتفاقي كه در نهايت منجر به رهايي افراد ذكر شده و حل مشكل آنها در فرودگاه كرمان مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: