۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

استقبال گرم از آتش نشانان آمل با بیل و چوب !


شمال نیوز: اهالی روستای کرسی کلای آمل ازتیم اطفای حریق آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با الفاظ رکیک ، بیل و چوب به گرمی پذیرایی کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل ، در پی اعلام حریق خودروی با گاز مایع در روستای کرسی کلای آمل ( ساعت 41/17 عصر سه شنبه 2/9/89 ) تیم اطفای حریق سازمان بلافاصله با سریعترین خودروی عملیات سازمان اقدام کرده و 12 دقیقه ، مسافت حدود 20 کیلومتری این روستا تا شهر را طی کردند.

قابل ذکر است ؛ به لحاظ کارشناسی و استاندارد ، این مدت زمان برای این مسافت زمان مناسبی است .

بنابراین گزارش ،متاسفانه ، آتش نشانان که برای سریع رسیدن به محل حادثه جان خود را به خطر انداختند ، با حضور در محل حادثه با الفاظ رکیک ، بیل و چوب وحرکات غیر اخلاقی صاحب خودرو و برخی اهالی مواجه شدند .

این در حالی است که وظیفه خدمات رسانی سازمان در محدوده شهری است و این حادثه در خارج از محدوده شهری اتفاق افتاد و آتش نشانان بر حسب وظیفه اخلاقی و انسانی خطر جاده را پذیرفتند و در محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن حاضر شدند.

اضافه می شود ، انتظار می رود حدالمقدور با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث جلوگیری کنیم و در مواقع بروز حوادث ، حادثه دیدگان با حفظ خونسردی با نیرو های آتش نشان همکاری نمایند .

هیچ نظری موجود نیست: