۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

حضور وزير راه در منزل مدير كل فقيد راه و ترابري مازندران


شمال نیوز: وزیر راه و ترابری با اشاره به خصوصیات اخلاقی مدیر کل فقید راه و ترابری استان مازندران اظهار داشت: زحمات مرحوم رحیمی در جاده های مازندران ملموس بود.
حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری صبح جمعه در مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم موسی رحیمی مدیر کل فقید راه و ترابری استان مازندران در زادگاه آن مرحوم روستای چماسکتی قائم شهر، اظهار داشت: مدیر کل فقید راه و ترابری مازندران یکی از چهره های صدیق و خدوم وزارت راه و خدمتگزار مردم بوده است که در حین خدمت جان خود را از دست داد.
وی خاطر نشان کرد: مرحوم رحیمی مدیری لایق بوده و همه وقت خود را صرف راه های مازندران کرده است.
وزیر راه با اشاره به اینکه حضور این مدیر فقید درجاده های هزار، فیروزکوه و کندوان برای مردمان آن مناطق محسوس بوده است، تصریح کرد: احداث راه دسترسی فرودگاه ساری که سالها مسدود مانده بود با مساعدت این مدیر فقید به مرحله اجرایی رسیده است.
بهبهانی با اشاره به اینکه محروم رحیمی فردی ولایی و مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همسو با دولت بوده است، افزود: تلاش بی وقفه ای که مدیر کل فقید راه و ترابری مازندران برای راهسازی انجام داده سالها در ذهن مردمان این دیار باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه مدیران راه در این حین خدمت سر و جان نمی شناسند و جان خود را فدای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می کنند از مردم خواست قدردان اینچنین مدیران مخلص و متعهد باشند.
وزیر راه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های وزارت راه و ترابری برای ایمن سازی محورهای راه کشور افزود: رعایت مقررات و آموزش ترافیکی مردم و آشنایی آنان به مقررات راهنمایی و رانندگی باید توسط رسانه ها فرهنگ سازی شود.
بهبهانی با بیان بخشی از اتفاقات صورت گرفته در سانحه تصادف مدیر کل فقید راه و ترابری مازندران، سرعت بیش از حد خاور را عامل این سانحه دلخراش عنوان کرد و گفت: متاسفانه نمی توان به اتومبیل های کشور اعتماد کرد چرا که اکثر این خودروها فرسوده هستند و از ترمزهای ای بی اس و فرمان های هیدرولیک و استانداردی برخوردار نیستند.
وزیر راه و ترابری در ادامه این سفر یک روزه با خانواده مرحوم رحیمی دیدار کرد و قول مساعد برای استخدام فرزند وی را در وزارت راه و ترابری را داده است.
همچنین قرار است یکی از جاده های استان به نام مرحوم مهندس موسی رحیمی نامگذاری شود.



هیچ نظری موجود نیست: