۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

محاكمه عاملان قتل خانوادگي در بابل



شمال نیوز: عاملان قتل تاجر برنج و خانواده‌اش كه قربانیان خود را در جريان سرقت به‌طرز فجيعي به قتل رسانده اند، در آينده نزديك در وقت فوق‌العاده محاكمه و مجازات مي‌شوند.
قاضي محمد جعفري دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بابل با اعلام اين خبر اظهار داشت: متأسفانه اين جنايت در افكار عمومي بويژه مردم شهرستان بابل و استان مازندران اثرات منفي داشت، اما به لطف خدا در كمتر از يك هفته عاملان جنايت با پيگيري‌هاي ويژه بازپرس پرونده و مأموران پليس شناسايي و دستگير شدند كه موجب آرامش مردم و بويژه تسلي خاطر خانواده‌هاي داغدار شد.وي در ادامه گفت: پرونده متهمان در آينده نزديك پس از تكميل، با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست براي محاكمه به دادگاه كيفري ارجاع مي‌شود تا آنها پس از محاكمه مجازات شوند.
دادستان بابل با تشكر از تمامي مسئولان و مأموران انتظامي و اطلاعاتي در استان مازندران و شهرستان بابل بويژه بازپرس «سيار» كه به‌طور شبانه‌روزي پيگير موضوع بودند، به خانواده‌ها هشدار داد در انتخاب كارگر خانه و خدمتكار يا افرادي كه براي تعميرات ساختمان مراجعه مي‌كنند، حساسيت جدي و دقيق داشته باشند و با اقدامات حفاظتي، كمربند ايمني خانه و خانواده را هرچه بيشتر محكم كنند تا شاهد اين نوع حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.وي افزود: پرونده عاملان قتل مرد تاجر و خانواده‌اش در مراحل نهايي تحقيقات قرار دارد كه بزودي بازپرس پرونده قرار مجرميت آنها را صادر خواهد كرد. گزارش پرونده صبح شنبه هشتم آبان، اجساد مرتضي توكلي - تاجر 64 ساله - ، معصومه تابنده - 34 ساله - و عليرضا - 10 ساله - و عسل - 7 ساله - در خانه ويلايي خيابان توحيد 62 شهرستان بابل كشف شد.
مأموران پليس پس از يك هفته تحقيقات ويژه تخصصي به دو كارگر ساختماني به نام های مرتضی و ابراهیم که دایی و خواهر زاده هستندمظنون شده و آنها را دستگير كردند. متهمان نيز در بازجويي‌ها اعتراف كردند با انگيزه سرقت، مرد تاجر و خانواده‌اش را به قتل رساندند.


هیچ نظری موجود نیست: